Wednesday, March 12, 2008

~Ganti Puasa

mrgreenmrgreen hehehehe....hari ni hari ketiga dah aku ganti pose...tinggal 27 hari lagi...sbb masa bulan pose ari tuh aku x leh pose sbb bersalin..ekekeke...skang ni kene ler ganti balik...sesambil tu aku nk kurangkan berat badan aku ni....sbb da rase gemuk sangat.....confused...baju lelama byk yg dah x muat dah..pembaziran jerk..ekekekke
redface hubby pon da sound dah tuh..dia suruh kuruskan badan cam masa anak dara lagi..ade ke patut..aku pon x tau leh kurus cam anak dara lg ker x..masa tu berat dlm 60kg...skang ni berat aku 68kg...nk kene turunkan 8 kg??rolleyes..bleh ker..ekekek...disiplin kene kuat nih...ekekeke...aku try ler..InsyaAllah...hehehe...lol
tapi kalu boleh aku nk capai berat badan ideal aku...50kg....mrgreen
kalau dapat berat cm tu bestnye...mesti dapat hadiah dari hubby kan...ekekekek


arrow berat masa lom kawen 60kg
arrow berat pas kawen 65kg
arrow berat masa bebaru peknen 69kg
arrow berat masa da peknen 9 bln 87kg eek
arrow berat pas bersalin 70 kg
arrow berat skang ni 68kg..x kurang2 lg..bencikkkk..huhuhuh

No comments: