Tuesday, July 8, 2008

~ Hubbyku eksiden (07.07.08)

sad dah lama kan x update blog ni...bukan x nak update tp x der menda nk diceritakan..haaa...skang saya ade benda nk citer ni...citer sedih skit..
malam tadi hubby happy giler dok nyanyi2 sakan..smpi saya tegur dia..saya cakap abg ni x penat ke asik nyanyi jek..tapi dia senyum jerk...saya pon layankan aje lah kann...hehehe
so pagi tadi g kerja seperti biasa....dalam tgh buat keje tuh kul 3 ptg kot hubby call saya..then dia ckp dia eksiden..memula x caya ok!..sebab hubby ni suke memainkan saya...tp bile dgr suara n cara dia bercakap tu..ermm...betuller hubby eksiden...baru nk tye eksiden kat mana, apa yg teruk, sape langgar, bawak laju ke??, last skali baru tye motor camane..hiksss....
hubby eksiden masa on the way nk buat keje..dia nk p westport..tetiba lori dari belah kanan masuk kekiri..so hubby pon slowkan ler motor dia...tetiba dia dgr cam ade org menjerit naik motor dr blakang then "boommmm"...motor tu bawak laju giler terus langgar hubby...dua2 jatuh ketepi..seb baik hubby x teruk sangat...just luka skit2 jer..kt tapak tgn kanan, lat siku, then tang kaki tu kalau hubby x pakai kasut kompom lagi teruk kot...mana tak nye..kaki dia masuk kt celah rim tayar motor depan tuh..camane leh masuk pon x tau..seb baik kasut tebal...tp bengkak ler kaki dia...dah p klinik dah pon..sok dia mc ler...haaa...nak tau mamat yg langgar hubby tuh terbaring jerk..then hubby g kat dia..tye ok ke x..dia cm susah nk cakap je..dia tunjuk bahu dia...maybe patah kot bahu dia...yg hubby pelik ade JPJ kt depan deran tp sorang pon x nak tolong..apa punya turrrr daaaaa...seb baik ade van yg tlg bawakkan mamat tu p spital...
yang peliknye hubby eksiden pada 07.07.08...bukan pe lah..sblm ni saya n hubby pernah eksiden masa nk g kerja..nk kuar simpang dr umah...masa tu 08.08.05..baru kawen bape bulan je tuh...dugaan org baru kawen kann...so hari 07.07.08 lak dia eksiden...tapi saya bersyukur sbb hubby x terus cam eksiden sblm ni..kaki dia retak..x kerja ok dekat sbln...mmg ujian getir tul ler time tuh...hehehe...
untuk hubby "Makan obat erk..semoga cepat sembuh..."
daaaa......

No comments: