Friday, September 19, 2008

~ Jom main nge'tag...

adoiiii ijan...ko membalas dendam yg terpendam ke apa ni...
buat pertama kalinye ko mengetag aku erk...
tu yg aku suke ngan ko ni...
sayunk ko...mrgreen
hahaha.....

The rules:Link to your tagger and post these rules on your blog
Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird
Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs
Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

kenapa nak 7 jerk...700 x nak ke..adooo aiii...

1. SUKE BERANGAN
- aku suke sangat berangan..x kira le pasal pape pon...macam2 yang aku angankan...sbb x tau benda tu leh dapat ke idak kan...so berangan ler..kate bernagan tu free...hahaha....

2. KEPALA BATU
- ni lagi satu... aku memang degil ya amat...dari kecik smpi le dah kawen ni ha...sampaikan suami sendiri pon cakap wife dia ni degil...kira sama cm jijan gak..kate sepupu kan..so virus kedegilan ko telah melanda kat aku...hahaha

3. SUKE KUCING
- aku suke sangat ngan menatang ni...klu dapat mmg aku uli2 kucing ni cm uli tepong...hehehe....

4. SENSITIP
- hahaha....yea..aku ni sensitip...cepat terasa...tapi kejap jerk aku sentap..pas tu ok balik....hehhee...

5. PELIK
- ni hubby aku ler yg bagi gelaran...dia kata aku ni manusia pelik...sbb per tau..aku suke mkn nasi ngan goreng pisang...hahaha...byk lagi benda yg aku suke campur2...terutama bab makanan...

6. SUKE MEMBAJET
- ha..klu p beli barang dapur kan aku akan pegang satu list ngan enpon...so mana brg yg aku amik aku kira ler pki enpon...hehehe...sampai kan hubby kak eza hengat aku ni pekerga giant..sbb siap bawak pen bagai...hahaha...
dan setiap bulan aku akan buat senarai nk bayar apa, nk beli apa...hehhe

7. PERAMAH
- hahaha..ayat x bleh blah ok...tapi memang betul le...klu org x kenal mesti ingat aku ni sombong...tapi bile korang da tegur skali mmg macam2 citer aku borak...hahaha.....

dah..kate nk 7 jer kan....cukup ler ekk.
jenuh aku nk pikir kan...

kali ni x nak tag sesape ler..kesian kang korang nk memikirkan...

2 comments:

pearl'E.J said...

musim TAG laa pulak sekarang nih kann... k.ej utang tag tak berjawap lagi pun.. hehehe.. kemalasan pulokk..

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

Kak Ej...
tu ler pasal...
x nak bagi member kecik hati...
haruslah menjawab..hehehe