Monday, June 9, 2008

~ Saje2 jerk..amik gambar sendiri...

muekekeke...x der keje nk carik keje...cm ni ler rupenye...amik gambar sendiri...gedik sunggoh...siapa ler pompuan ini...ciss!!..huhuhu...dah lama x amik gmbr sendiri...hobi tu amik gmbr sendiri ni...smpi kene sound ngan hubby...sbb asik amik gmber diri sendiri...hubby ckp jadi model jer lah..camane nk jadi model bang...badan gumuks...muke x secantek model2 kt luar tuh..wekekekeke..x pe rlah..ayang jadi model tuk abagn jer lah erk..ok??mrgreen

p/s: banyak benor pengkritik..hehehe..so gambau x pakai tudung telah disita!!!!!


hehehe..ni ket tempat keje saya....

close up skit...gedik nye lah...







~ Qaisz gunting rambut..

biggrin hai....hari sabtu qaisz kene gunting rambut oleh ayah n ibu nye....seb baik dia dok dendiam...
memula ingat nk bawak p kedai..tapi hubby kate nak gunting sendiri sebab dia nk tonjolkan akan kebolehannye menggunting rambut...ekeke...saya pon tolong2 ler jugak...akhirnye ok ler rambut dia...
mana taknye dah cam rupe budak pompuan rambut dia..x caya??..jom kite tgk gamabr ni....hehehe...


amacam??..hehehe..cam pompuan kan??

"hai..jap lagi ayah saya nk potong rambut saya..."

"ibu...ayah tgh wat per ni?? habis rambut adik"


"ensem ke x muke aku pas kene potong rambut ni?"

"ye dik...ensem ler anak ibu ni..jom kite amik gambar"

"ibu, amik gambar dari tepi..nk tgk ok ke x ayah potonh ni"


"ermm...ok ler tuh...bleh tahan ler"

"ok ibu, jom p jalan"hehehe








~ Ganti Puase yang ke-13 hari..

Assalamualaikum sumer...hehehe
Entry kali ni cuma nk g tau bahawasanya hari ni saya ganti puase yang ke-13 hari...fuhhh..
ade lagi 17 hari...harap2 sebelum menjelma bulan Ramadhan tahun ni, saya dapat ler menghabiskan puase saya....hehehe....
ermmm...balik nk buka apa erk..ade lagi 1/2 hari nk berbuka...kite pk2 kan dulu erk...
adiossss!!!!rolleyes

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...