Friday, September 19, 2008

~ Jom main nge'tag...

adoiiii ijan...ko membalas dendam yg terpendam ke apa ni...
buat pertama kalinye ko mengetag aku erk...
tu yg aku suke ngan ko ni...
sayunk ko...mrgreen
hahaha.....

The rules:Link to your tagger and post these rules on your blog
Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird
Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs
Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

kenapa nak 7 jerk...700 x nak ke..adooo aiii...

1. SUKE BERANGAN
- aku suke sangat berangan..x kira le pasal pape pon...macam2 yang aku angankan...sbb x tau benda tu leh dapat ke idak kan...so berangan ler..kate bernagan tu free...hahaha....

2. KEPALA BATU
- ni lagi satu... aku memang degil ya amat...dari kecik smpi le dah kawen ni ha...sampaikan suami sendiri pon cakap wife dia ni degil...kira sama cm jijan gak..kate sepupu kan..so virus kedegilan ko telah melanda kat aku...hahaha

3. SUKE KUCING
- aku suke sangat ngan menatang ni...klu dapat mmg aku uli2 kucing ni cm uli tepong...hehehe....

4. SENSITIP
- hahaha....yea..aku ni sensitip...cepat terasa...tapi kejap jerk aku sentap..pas tu ok balik....hehhee...

5. PELIK
- ni hubby aku ler yg bagi gelaran...dia kata aku ni manusia pelik...sbb per tau..aku suke mkn nasi ngan goreng pisang...hahaha...byk lagi benda yg aku suke campur2...terutama bab makanan...

6. SUKE MEMBAJET
- ha..klu p beli barang dapur kan aku akan pegang satu list ngan enpon...so mana brg yg aku amik aku kira ler pki enpon...hehehe...sampai kan hubby kak eza hengat aku ni pekerga giant..sbb siap bawak pen bagai...hahaha...
dan setiap bulan aku akan buat senarai nk bayar apa, nk beli apa...hehhe

7. PERAMAH
- hahaha..ayat x bleh blah ok...tapi memang betul le...klu org x kenal mesti ingat aku ni sombong...tapi bile korang da tegur skali mmg macam2 citer aku borak...hahaha.....

dah..kate nk 7 jer kan....cukup ler ekk.
jenuh aku nk pikir kan...

kali ni x nak tag sesape ler..kesian kang korang nk memikirkan...

~ Aku Dibius Cinta

suke dengar lagu ni...

sedapp......hiks....


DIBIUS CINTA

Kau membiusku dengan cinta

Cinta yang malu kukatakan

Kau membiusku dengan cinta

Sampai aku tak bisa berkata

Kau membiusku sampai aku jadi sering melamun

Memikirkan kita bisakah bersama

Aku dibius Cinta

Cintamu yang tak ada tandingan

Namun mungkin tak bisa

Entah ku tak tahu .....

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta

Usaha sekeras hati bersama selamanya

Aku dibius cinta.....

Kau membiusku dengan cinta

Cinta yang malu kukatakan

Kau membiusku dengan cinta

Sampai aku tak bisa berkata

Kau membiusku sampai aku jadi sering melamun

Memikirkan kita bisakah bersama

Aku dibius Cinta

Cintamu yang tak ada tandingan

Namun mungkin tak bisa

Entah ku tak tahu .....

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta

Usaha sekeras hati bersama selamanya

Aku dibius cinta.....

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta

Usaha sekeras hati bersama selamanya

Aku dibius cinta....

Aku dibius cinta.....

Aku dibius cinta....

Thursday, September 18, 2008

~ POEM dari eila...

adeh...terharunye dapat poem ni eila...
semoga persahabatan kite berkekalan erk walaupon dah berapa kali nk jumpa tp x jumpa2 gaks..hahaha......

We need friends for many reasons,all throughout the season.We need friends to comfort us when we are sad, and to have fun with us when we are glad.We need friends to give us good advice,We need someone we can count on, and treat us nice.We need friends to remember us once we have passed, sharing memories that will always lastSpread the poem of friendship....
1. Everyday Life
2.
Words of Love
3.
Sheng's Simple Thoughts . . .
4.
My Wonderful Life ....
5.
Can of Thoughts
6.
Designs By Vhiel
7.
Vhiel's Corner
8.
Anything and Everything in Between
9.
A Mother's Stuff
10.
http://housewifeatwork.blogspot.com/
11.
My Receipes
12.
Vblogger
13.
thefootloosechef
14.
Yummy Food
15.
MamaFaMi's Spice n Splendour
16.
KakLin's Gallery
17.
Cherita Dapur
18.
Sejenak bersamaku
19.
Made & Meant For Each Other
20.iurf..life must go on..
21.
~.:kau tercipta untukku:.~
22.
Apa yang ku Rasa
23.
~In Person..Zahiela Online~
24. ~ My Happy Family~
Seterusnya fieza tujukan khas buat: ijan, kak eza, kak D, VP, ceera dan kamu2 semua..

~ Alhamdulillah...Rezeki..

hehehe...semalam x keje kann..cuti lor...Nuzul Quran...
hari Selasa balik keje jerk sesampainye saya di rumah tetiba dapat sms dari manager.....
hahaa...dia ckp cm ni " Selamat hari raya..ada B**** tuk dik fieza..~adik katenye..hahaha
so lepas je baca sms tu terus senyum lebar peluk anak kuat2...
Alhamdulillah..Tuhan nk bagi rezeki di bulan Ramadhan ni....berkat kesabaran saya selama ni..
padahal kerja pon lom setahun...hiks...
InsyaAllah saya akan cuba gunakan B**** dengan sebaik mungkin...
Tenkiu my bosss.....
Bersyukur sangaatttttttt!!!.....

Tuesday, September 16, 2008

~ Projekkkk...

hehehe...malam nie saya ade projek...erk..bukan projek yg tuh tau..
Ni projek baekkk punya....hahaha...x der lah sebenornye nak buat bisekut raya ler ngan my kazen...
plan nk buat 4 adon..hahaha..giler byk...
tp x tau ler camane....tgk keadaan mlm ni ok...sbb esok plak seisi membuat bisekut raya ngan my sis lak...adeh...layankan jer lah derang tuh...
ha...tetiba rase nk amik gmbr lak mlm ni...
InsyaAllah hari Khamis saya tempek sini erkkk.......

Monday, September 15, 2008

~ Nak Buat ke Tak Nak??..

Nak buat ke x nak haaa....adoiii...feninglah...fening....
huhuhu.....saya kan pakar membuat biskut sarang semut ~ pakar katenye..hiks...
tetiap tahun memang biskut ni jadi tradisi ler....
bile anak sedara sumer datang umah mmg derang tye cam ni.."maksu, sarang semut ade x?"..
hahaha...so hengatkan tahun ni nak buat skit jerk..
skali mlm tadi makcik hubby call saya...
dia tye cam ni..

"za, ko buat sarang semut x"..
"entah ler cik..x tau lagi camane..barang pon xbeli lagi..ingat x nak buat tapi sumer org da tye2"
"ala za...ko buat ler....acik beli kat ko...klu ko buat acik nak 100 bijik..kang acik bayo" ~ bile dengar jerk bayar kan, hatiku pon menjadi cair nk buat biskut tu...gile keji..mata duitan betul...
"InsyaAllah cik, kang klu za buat za g tau acik ler"...

so??...kene buat ler ni erk..mana tau Tuhan bagi rezeki kat saya kan..dgn kepakaran membuat biskut nii....lalalala...bleh wat bisnesss...haha...

so agak2 uols le kan...berapa rege yang patot saya jual ekk??...buat biskut ni ade kelecehan skit ler...cam ala2 buat almond london gitu...
sbb sarang semut saya lepas bakar biskut tu kene bubuh cream pastu bubuh coklat rice...
kalau saya letak 50 bijik RM17 ok ke??..ke cekik darah??....
mintak pendapat erk dari uols2 ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...