Monday, January 19, 2009

Tag by My Hubby & Ms Helena

Haihhh...kene tag daa... seb baik sama..klu lelain mau jenuh nk jawab....

3 PERKARA TENTANG ORANG YANG TELAH TAG KAMU:

For My hubby:-
1. Dia adalah suamiku..
2. Suke menulis cerpen dan novel..
3. Suke makan nasi gorengku (yer ke??)

For Ms Helena:-
1. Kenal dari Fenster
2. Tauke SPA Bergerak
3. Perangai yang giler2..seb baik x giler..huhuhu

3 PERKARA TENTANG SY:

1. Suke berjalan
2. Pendiam (wakakaka)
3. Muke je nampak sombong tapi hakikatnye saya seorang yang tak peyombong...(wah!!..ada paham k??)

Copy badge "2008 cute 3blogger award untuk diletakkan di blog anda.













2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda,tulis sepuluh perkara mengenai orang yang beri award ini.

For my hubby:-
*Dia adalah suami ku
*Suke sangat bermain gitar..
*Penulis Novel terkenal adalah cita2nya..
*Lauk kegemarannya masak lemak cili api dan nasi goreng..
*Minuman kegemarannya pulak teh 'o'
*Suke menasihatkan orang..
*Suke mebaca buku...komik kt umah dah menimbun2..
*Beliau adalah Raja Lawak yang tak berdaftar...muahahaha
*Tak suke bergambar ler..sangat susah ok!
*Suke main PS..x kira ler PS 1 ke 2 ker.. tapi saya x suke ok!!

For Ms Helena
* Kenal dalam Fenster
* Muda lagi dia nih..
* Dah ada bisness sendiri
* Ada masa dia emo skit..hiks
* Peramah
*................... blur ler...tak tau nk jawab..huhuhu..yang penting Ms helena ni mmg bleh buat kawan...lalala...



FAKTA MENGENAI SAYA:

*Saya suke berjalan2..x kira ler kemana pon
*Suke "shopping tingkap" jek..
*Suke makan tom yam..
*Suke gossip..wah!!Dasat!!
*Dah kawen..ade sorang anak...
*Bekerja di syarikat swasta..kerani saje..janji halal..
*Kalau orang tak kenal mesti ckaap saya sombong (cam dah sebut je kan?)
*Masih muda lagi...hahaha 26 tahun muda apa....
*Seorang isteri yang kuat bebel...hahaha..yer ke??
*Tak mempunyai pendirian yang tetap..kejap itu..kejap ini..

AUTA MENGENAI SAYA:

*Saya orang kaya
*Ade banglo 10 tingkat.
*Kereta mewah bersepah kt umah tu haaaa
*Anak dara lagi tau (Ade sesapa nk isi borang??) lalalala
*Penah naik kapal terbang
*Sangat rajin
*Brad Pit tu pakwe lama saya..( da tak tau nk jawab pe dah ni..)


HOBI

* Shopping..hahaa..x der hobi le..pebenda yang syok bleh jadi hobi saya..tp wat semnetara waktu saje..hahaha

Dengan ini saya nk Tag orang2 ini:-

Honeysour Blog
Mazrizanhakimi blog
ezaqistina blog
Farissya blog
Zahiela blog
aizahkaman blog
silalah buat dengan hati yang ikhlas..wakakaka

4 comments:

A.I said...

eeeee...bestnye laki tag bini!!! laki aku pon tau gak tag aku. tp TAG tang lain la..wakakakakaka ;P

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

kak aiza,
tag yang ni saya pon sukaaaaa...
wakakaka...
akk pon silalah buat ye..
nama anda baru sahaja tersenarai....
aci tak??
hiks

A.I said...

HOIIIIIIIIIIIIIIII !!!!
TAK ACI!!!
TAUN DEPAN LA AKU JAWAB TAG KAU NI.
kahhhhhhhhhhhhhhh ;P

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

kak ai..
x kira..buat skang gak..huhuhu...