Tuesday, February 24, 2009

Terima kasih Kak Nieza & suami (Abg Iwan)

Ni cerita hari sabtu lepas....baru nk update..huhuh

Kak Nieza ni kazen saya gak..tapi saya rapat ngan dia..pape hal mesti cerita kat dia..huhuhu...
sebab dulu masa dia blajar kt Politeknik S.Alam, dia duk umah nenek saya..kadang2 kat umah saya...kemana2 mesti ngan dia jek...
Sebelum hari sabtu tu, dah berym ngan Kak Nieza ni...sebab dia ajak saya pergi SOGO..hahaha...saya cakap buat per pergi SOGO..baik datang umah saya...balik kampung..pestu kite pergi Jusco Bukit Tinggi..haaa...kan pakej tu..2 dalam satu..huhuhu...dia pon tanya hubby dia..

hubby dia ok je..derang kata nk datang sabtu pagi lepas sarapan...derang duk Putrajaya...
So hari sabtu tu saya x kerja...tunggu punya tunggu kul 1.30 ptg baru sampai..hiks...
sampai jek mak suruh derang makan..sebab mak masakkan makanan kegemaran Kak Nieza ni..lauk ni je yang dia request klu kt umah saya...nak tahu apa??...Sambal tumis ngan Ikan masin...hihihi... Kak Nieza cakap sambal tumis mak saya sedappp... betul kan kak??...
eleh..adik tau akak baca blog adik..wakakaka... jangan marah haaa...

Dah makan2 tuh, derang suruh saya siap2..nak ke Jusco...hubby pon da balik keje...ok lah tu kan.. bile da siap kan Qaisz sume..kami pon gerak lah ke jusco...sebab kak nieza ni ngidam nk ke jusco...huhuhu
Jalan2 kat sana...lama gak..dekat kul 6.00 petang baru balik..eh..ye ke?? pukul bape ek Kak..tak ingat le...tapi memang best..Qaisz lak mood dia ok je time tuh..cuma kadang2 je dia ajak balik..tapi saya leka kan dia ler...sampai Jusco terus pergi kat tempat mainan tu...Kak Nieza blanja qaisz main2 kt situ..time kasih ek kak...huhuhu
Bukan main suke qaisz main kt situ..saya ingat kan dia menangis bile masuk situh..sbb bising kan..dulu pernah masuk sekali..tapi dia menangis...sekarang dah besar..dah pandai kan..
Siap x nak keluar dr tempat mainan tuh..hiks....

Qaisz naik kuda..hihihi

Cak!!!

Main ni lak..pancing ikan...

Haaa..nak dapat ikan dah tuh...

Haa...tu dia...buntal kan ikan nye...hikss

wakaka..ibu dia yang main...hiks....

Yang tudung purple tu ler Kak Nieza...yang duduk tu suami dia...x nampak ek..

Qaisz ngah teruja tengok permainan kt situ....

Dari kiri : Saya, Qaisz, Kak Nieza ngan Abg iwan..

Lepas tu teman Kak Nieza cari baju kemeja ngan tie tuk suami dia a.k.a abg iwan...
Jenuh nak carik baju suami dia ni haa...x der size..bukan sebab besar..sebab kecik je badannye...
Pusing punya pusing last2 jumpa gak size nye...huhuhu....~ jangan marah ek abg iwan..huhuhu
apa motif amik gambar kt patung ni ekk???

Lepas carik baju, derang ajak makan kt food court...derang blanja gak...hahaha...adoii...muke da tebal da ni..malu tau...tapi orang nk belanja...amik je lah kan..semoga rezeki akak suami isteri makin bertambah...huhuhu.. masa tengah makan tuh Kak Nieza cakap cm ni "dik..x nak amik gambar ke..masuk kat blog..."..wekeke...terus saya amik gmbr makanan tuh.. ngan gambar derang skali...huhuhu...

Nasi Ayam Madu...saya punya


Hubby saya makan Nasi Ayam BBQ

Yee Mee Sizzling tuk Kak Nieza ngan Abg Iwan..derang share...

Ala...ni air apa ek kak..lupe ler..huhuhu

Candid..jangan marah haaa...


Orang yang belanja kami ...wekekeke..Thanks kak nieza ngan abg iwan....


Qaisz ngah minum air milo..tapi bukan dia punya..dia amik air Abg Iwan...huhuhu


Tuan punya blog..

2 comments:

SyaNa said...

rezeki fieza ye org nk belanja..
sape nk belanje sye meh leh
hahahaa
mcm kenal je itu beg..
oppss

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

syana,
tu ler..org nk belanja..hihi
kenal ek beg tu.
tu ler..aku pon cm kenal je sape tauke beg tuh..hikss