Monday, May 11, 2009

Kenduri Cukur Jambul

Kenduri berlangsung pada hari sabtu minggu lepas punya lepas...x sempat nk update..
kenduri cukur jambul cucu kepada pakcik saya..
skali lagu lupe namanye..wekeke...
saya datang ngan Qaisz je naik motor...hubby keje time tu...
sampai sana je saya kene susun2 bunga rampai ngan yang lain2 tuh...
adeh..mana ler saya tau...tapi pernah nampak ler orang buat camane...
susun punya susun tibe time nk bercukur tu, tetiba Cikgu Esah tye saya..
"gunting mana?"...hahaha....
saya rasa cm da sempurna je kt dulang tu..tapi rasa cm x berapa sempurna..rupa2 nye gunting takde...adoii..hampeh...
seb baik dapat cari gunting tu kejap jek..klu tak harus kene bebel ngan nenek..hiks..sorry ler...
masa time marhaban tu...Qaisz da ngantok nk tdo...apa lagi pinjam buai mak cik le..
kejap je dah lena si Qaisz sambil dengar orang nyanyi marhaban...anak orang lain yang cukur jambul, anak aku yang tdo buai...(erk..ada kene mengena ke??)

p/s : saya citer pendek2 je tau..banyak entry nak kejar ni..hiks..korang tgk gambar ye..
tapi gambar saya ni x lah cun2..kamera cikai..amik gambar pon x dan nk carik "angel" (aku tak reti eja daaa) yang sesuai..main amik je..janji adoooo...ye tak??...wekeke


korang tengok...tak nampak gunting pon kan???...


Baby dah ngantok dah...


Kumpulan Marhaban


My kazen.. Dila ngan anak pompuan nye...


Ni lak artis jemputan ngan anaknye gak..
muahahaa...
korang nak muntah ek..
silakan...hiks



4 comments:

cik helena said...

comel artis jemputan tu,,anak plak ensem...kemsalam yer ngan anak,.ekeke

A.I said...

cantek oo artis jemputan tu. apesal dia tak pakai tudung baru? ngeeeee :P

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

cik hel,
comel kan..mak ke anaknye??
hahhaa...ok2..ibu dia dah jawab salam..
pestu anaknye pesan "nak MCD satu set" wakaka...

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

kak ai,
cantek kan..tu ler..
saya pon suke ngan artis ni..
ishhh..tudung baru kene simpan..kate stok raya..wakakaka