Monday, October 12, 2009

Bila Blogger beraya kat umah kami

Morning uolssss....sehat???
wahh..kene ceria2 di pagi senin yang dingin ni kan...hehee

semalam ptg aku, en cerpelai ngan qaisz g umah terbukak pakcik aku..dokat yooo...
lepas tu singgah umah mak mertua jap...dalam kul berapa ntah ktorang pon balik sebab hubby nak siapkan artikel Apo?..nak kene hantar pagi ni...

tgh dok borak2 ngan mak, tetiba dapat sms dari Sis Teja..dia cakap dia on the way nk ke umah aku..MasyaAllah..saya terlupa yang akak nak dtg hari ahad tu kak...wekeke..apa lagi g order mee goreng kat kedai lah..sbb dia cakap da smpi Kota Kemuning...elok je aku tgh siap2 nk ke kedai,
Sis Teja da call..dia cakap dia da smpi Pertonas..wahh!!!..kelam kabut aku..wekeke...

tapi seb baik anak buah aku ada kt umah...aku p amik Sis Teja kt Petronas..balik umah aku terus suruh anak buah amik mee goreng yang dah aku order tu...tapi mee goreng tu pedas sangat..kesian anak2 SIs tak dapat makan...Sis teja nie anak da 4 orang..yang sulung da 11 tahun kooo...tapi badan dia..aku tabikkkkk betul laaa...cam anak dara tau...jelezzzz aiiii..hehehe

Ktorang memang da kenal pon..tapi di alam maya je laa..lepas tu jumpa kat Subang time hubby g opis APo?..bila aku follow hubby g subang sure aku rojer SIs Teja ni..so time lunch ktorang akan makan sesama ngan Kak Sya n Kak Nora sekali...kann...bilalah dapat bergosipaannn lagi ni kak oiii...Kak sya, Apo? tak nak wat "Open opise" ke?..hahaha..

Sis Teja, sorry lah sebab hidangkan mee goreng kedai jek..tak sempat nk prepare pape..saya terlebih makan semut kot smpi terlupa yang akak nak datang...hehehe...pape pon terima kasih sebab sudi beraya ke rumah kami..hehe..umah kampung je kak..segan ngan akak..hehee..




Aku ngan Sis Teja yang kalah cam anak dara walaupun anak da 4 orang...hehehe
Aku lak da macam ibu beranak 10...hahaha...gemokkkk...
takpe..minggu ni aku start berdiet...

Anak Sis Teja ngan Qaisz..


Ibu2 bersama anak2nya...hehe
nie kalau aku ngan Sis Teja p soping mall bawak anak2 nie, mau bleh fengsan...
hehee...
Si Qaisz yang asik dengan peace je...


2 comments:

SyaNa said...

wey awat tak angkat call aku sabtu mlm tu??
kalo tak mmg aku dtg ahad tu..
huhu nxt week ye..aku nk sambal + lempeng
tak kiraaaaa nak jugakkkkkkkkkkk

TuN TeJa said...

amboi ko enterprem gak gmbor aku ya...malu arr aku ni bkn photogenik tapi photogedik je...he..he..anyway thank atas layanan mee grg podeh, podeh pn 2 pinggan aku tibai...glupp!!