Wednesday, November 18, 2009

1st time dapat hadiah besday dari blogger...thanks to Zie (Redbloodsnow Blogspot)

Ada banyak lagi gambar kazen aku kawen..tapi nanti aku sambung erkk..

Nak citer pasal hadiah nie dulu...yahooooooo...aku dapat hadiah dari blogger glemer kat Sarawak nun...

Siapa lagi kalau bukan si Zie @ princessredbloodsnow. tuuu..hehehe...

Tak sangka lah kann dalam dok sebok2 nak buat persiapan pertunangan dia tu sempat lagi dok carik hadiah untuk aku...terima kasih laa Zie... terharu akak..mana taknye jauh tuu..dari Sarawak..hehe

Ada apa kat dalam paper bag tu erk..jom kite tengok..pink kaler u!!..hehee

Ada kad besday laaaa...huhuhu


Cantek kann??? Suke tengok kad ni..hehehe

Tulisan dalam kad tu..kreatif laa Zie ni...hehe...

Yeaaa..dapat frame gambar ngan key chain tuk enpon...
sebenarnya kan Zie, akak memang tengah carik frame tau tuk letak gambar...hehe
cam tau2 je lah Zie ni..
Thanks ye Zie..
Akak suka sangat2 nie..hehehe

Aktiviti Weekend yang lepas...

Haihh..baru nak citer pasal aktiviti ujung minggu lepas. Hari Jumaat tu aku x keje. Sebab nak g rewang kat umah pakcik aku. Anak dia kawen. Hahaha..rewang lah sangat. Tak dan nak nolong pape. Tapi ada la tolong sikit2. Tu pon bila tengok anak aku tgh leka main ngan kazen2 dia. Aku cuma dapat temankan kawan aku je..Sebab dia yang jadi mak andam kepada kazen aku yang kawen ni.


Jumaat adalah majlis pernikahan tuk kazen aku ni. nikah di Masjid selepas habis sembahyang Jumaat. Alhamdulillah sekali lafaz saje dah sah menjadi pasangan suami isteri. Berseri2 muka kazen aku bila dah bergelar isteri..hehehe


Pelamin..Tema merah n putih..



Sebelum make up

Tengah di interbiu oleh Tok Kadi

Senyuman manis bakal seorang isteri


Selepas make up
Make up by : KandaDinda Collections

Salam tangan suami...



Nak nyelit gak..Aku ngan kawan skolah aku merangkap mak andam pada hari kejadian..
KandaDinda Collections
Tetiba aku rasa cam muke aku dah runcing lak dalam gambar ni..apakah??
wakakaka....syok sendiri pulak...


Monday, November 16, 2009

Happy Birthday To Me..hehehe

Selamat pagi semua...hehee..

Alhamdulillah...26 tahun Tuhan bagi aku hidup menumpang di dunia-Nya...
Semoga aku dipanjangkan umur oleh-Nya...
Semoga aku diberikan kesihatan yang berpanjangan...
Semoga aku dimurahkan rezeki...
Amin....

Banyak jugaklah dugaan hidup yang aku lalui selama 26 tahun nie..
ada yang manis dan ada yang pahit...

Dalam usiaku sebegini aku sudahpon mempunyai suami dan anak yang sentiasa membahagiakan aku...

Tak lupe juga buat mak , abah , mak mertua dan ayah mertua..serta adik beradik aku dan adik2 ipar aku yang sentiasa disisi aku..terima kasih banyak2.. ~fieza sayangkan kamu~

Tak ada apa yang nak aku coretkan lebih2...
bz la pepagi senin nie..huhuhu

Kepada kawan2 aku, terima kasih ye wish kat aku pagi ni..

Kepada Zie, terima kasih sebab buatkan entry tuk akak ye..

bleh klik sini klu nak tgk entry yang Zie buatkan tu - http://princessredbloodsnow.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...