Thursday, January 7, 2010

Kejapnya masa berlalu...

Selamat tahun baru 2010 semuaaa (hahaha....giler lambat aku wish kan...)

Rasa kejap je masa berlalu kan...tup tup dah tahun 2010..pejam celik pejam celik kang tetiba tahun 2020...hehehe...tapi tahun yang paling tak sabar aku nak tunggu adalah tahun 2012...kenapa 2012??? sebab tahun tu kami suami isteri akan bekerja lebih kuat lagi..wakaka..tuk bagi Qaisz adik lorrrr...hehehehe

mesti ramai yang cakap lama sangat nk bagi Qaisz adik kan..hmmm..itu semua adalah planning sahaja..klu dah diberi awal dari DIA kami terima dengan seadanya...kita hanya merancang tapi Tuhan yang menentukan..tul tak?? tapi kan ari tu aku ada mimpi aku bersalinkan anak pompuan..cam real je masa tu..huhuhuhu

Azam aku tahun ni nak jumpa abg azam..wakaka..x lawak ek??? jgn gelak tau..hehe
Azam tahun baru...hmmm...senang cakap aku mmg takde azam..aku ikut je jalan yang dah ditentukan olehNya (cam tiru ayat si Syana lak kan) Cuma aku berdoa supaya hubungan aku suami isteri dan anak akan bertambah bahagia dan dimurahkan rezeki..Aku cuba untuk menjadi isteri yang terbaekkk tuk En Cerpelai...sebab aku tau yang aku ni byk kekurangan dari org lain..dan aku bersyukur en cerpelai terima aku seadanya...hehehe..Aku jugak ingin menjadi seorang ibu yang boleh mendidik dan menjagaQaisz dengan jayanya..kehkeh..

Tahun ni genap 5 tahun aku berkahwin ngan en cerpelai...Qaisz pon da nak masuk 3 tahun bulan 8 nie...rasa cam tahun lepas je aku disahkan jadi seorang isteri...huhuhu...Alhamdulillah selama 5 tahun ni kami dapat menempuhi segala ujian dan dugaan dariNya dengan penuh kesabaran..segala susah senang kami bersama...tapi slalu time senangg je aku duk bawak ketiak en cerpelai..wekekeke...time susah plak, aku lagi menyusahkan en cerpelai..hehee..tak laaa..ingat aku ni apa?? pape pon hanya En cerpelai jelaa yang tahu diri aku ni camane...terima kasih sebab memahami perangai isterimu ini..hehee

Sebenarnya teringin nak pergi honeymoon bertiga...aku, en cerpelai ngan Qaisz..tak dapat g jauh2 pon tak pe..janji dapat bercuti ngan family kann...

haihhh..dok bebel lak aku kat sini...klu korang paham ok laa..klu tak paham tu lantak korang laa...hehee

ok..tu jee nak citer..aku ketandusan entry ni....daaa..

No comments: