Monday, March 15, 2010

Xtvt weekend

Sabtu lepas ada kenduri arwah nenek kat rumah pakcik aku...siang belah perempuan dan malam lak belah lelaki...tapi aku datang siang ngan malam skali..wekeke...

Belah siang aku datang ngan kak sedara aku ngan mak dia skali...sebab en cerp kerja sabtu tu...
datang je terus makan..hahaha...tp kejap je kat sana..Qaisz meragam...asik nangis je...

Belah malam lak aku g ngan en cerp., mak n abah aku, kak sedara ngan suami n mak dia...hehehe..seb baik malam tu Qaisz ok skit...sikittt je laa..dalam kul 10.30 ktorang pon balik....

Hari Ahad plak makcik aku masak ketam masak lemak cili api, sambal belacan..sambal belacan makcik aku mmg terbaekkkk...makcik aku buat banyak tuuu...hehehe...

Aku dapat hadiah dari kakak sedara aku...dapat wallet tauuu...hiks...mekasih kak..mmuahhhh...

Derang balik kul 2.30 kot...sebab nak hantar makcik aku kat Klang Central..nak balik Kota Tinggi..makcik aku duk sana...
Harimau belaan pakcik aku..haha..
Qaisz suka sgt ngan patung harimau ni..pantang jumpa..
mesti dia nak naik atas harimau nih....


Termenung ke cik rimau??

Rajin tul Qaisz korekkan idung dia..hahaha

Nasib baik harimau patung...


Wallet yang kakak sedara aku bagi..mekasih sis...

No comments: