Friday, August 20, 2010

Biskut Sarang The Semutssss...

Salam 10 Ramadhan.hihihi. Tajuks very2 taks boleh blah laa fieza oiiitttt.


Ok2. meh aku ceritakan disebalik tajuk itu. Alkisahnye raya tahun lepas aku tak dapat nak buat biskut sarang semut. ini adalah kerana mood malas melanda aku (boleh??) hahaha


So tahun ni memang plan nak buat pon tapi buat sikit2 je lew. Alih2 kazen aku tanya lak pasal biskut ni. dia kata nak beli kat aku sebab dia ada baby kecik. tak dan nak buat katanya. aku pon ok je laaa.. citer kat kawan aku ngan kawan opis en cerp, derang pon nak order jugaksss..so semua 200 bijik tuk di jual..sikit2 je laa..tak berani nak amik banyak2..mau mata aku jadi beruang panda kang..itu baru tuk di jual. tuk makan sendiri dan bagi mertua..berapa sudah?? haha..takpe2..belum cuba belum tau kan..


sape2 yang sudi tolong aku buat kuih sila hantarkan resume anda ke email saya (bengong tul ko ni fieza..) haha...






ni lah rupa bentuk biskut sarang semut aku yang menjadi kegilaan ramai oleh anak2 buahku dan sedara mara ku..haha very the poyozzz laa aku ni....

No comments: