Friday, August 13, 2010

Salam 3 Ramdhan

Salam 3 Ramadhan uolsss..(mengira je laa kroje aku nih..kahkahkah)


Hari nie nak citer pasai paa ha?? hmmm..ok. kita cerita pasal puasa semalam noooo...hekhekhek
Semalam balik kerja terus ajak en cerp ke pasar ramadhan kat area umah ktorang tuu..tak banyak pilihan laa..hambik itu hambik ini skali RM10 terbang kooo... tu masih mengawal nafsu lagi tu..ni kalau pergi ke bazar ramadhan yang besar tak tau lah berapa puluh hengget bleh habis kan. so lebih baik terjah ke pasar ramadhan yang kecik tu..jimat skit duit..muahaha...


aku ni konon2nya tak mau amik nasi tuk sebulan pose ni la kann..selama pose ni baru malam tadi je aku jamah nasik..sebab ada udang tumis tempoyak kooo...mana aku leh tahan kan..tu pon nasi amik skitt jek..haha...sahur lak pagi tadi makan meehun goreng balance semalam ngan air suam..kekeke...nak diet laa konon...wait n see je lah ye noksss...ahaksss


semalam dengar citer dari anak buah aku, dia cakap ayah dia merangkap abang aku lerr , nak balik klang...nk buka puasa sama2..tak tau ler jadi ke tak..klu jadi aku rasa cam nak panggil sumer adik badik datang umah laa..berkumpul dan berbuka puasa sesama..meriah kan..bestnyaa..hehe...ye laa..slalu mesti kurang satu dua family..kali ni biarla semua ado..mengeratkan hubungan kekeluargaan gitu..tul tak??


ok la uolss..aiii mau bikin job..ada kerja nak selesaikan (cakap cam ala2 Nyonya dalam citer CAHAYA tu..sapa tengok?? hehee) daaaaa

No comments: