Tuesday, November 9, 2010

Spa kite moh!!!

Hari Deepavali lepas family mertua ajak beraye ke rumah kawan ayah..muruku kat adalah terbaekk ok..qaisz makan pon laju jek..tuan rumah siap tapao kan lagi..wekeke..syedap2..


Balik daripada beraye Qaisz ajak atoknye singgah Jusco Bukit Tinggi..dia kan pantang..
Pantang nampak JUsco..kompom ajak singgah..hahaha. Atoknya terus pergi beli tiket wayang citer Megamind ye..lupa lak aku.. Katanye nak try bawak Qaisz sebab aku memang tak berani nak bawak Qaisz tengok wayang..takut dia nangis..masa kecik2 dulu dia takut tempat gelap dan bising2..so aku ngan en cerp tak berani lagi nak bawak dia la..


Citer tu start kul 3 petang..ada masa lagi masa tuh ayah terus bawak ktorang ke Fish Spa..dok main geli2 ngan ikan2 tuh..wakaka...geli tapi best ok...rasa bersih je kaki aku yg dah memang berkarat nih...muahahaha..




Dah dekat pukul 3 petang terus jalan laju2 nak tgk wayang...aku cuak jugak takut Qaisz nangis...tapi berjaya gak tengok citer tu sampai habis tau..Good boy Qaisz..pas ni kite pow ayah ye..bleh tengok wayang lagi..habis je citer tu, skali aku toleh seat sebalah, Qaisz dah terlentok2 tidur..bila masa ntah dia tidur aku pon tak perasan sebab before tu elok je dia main2 ngan Acunye...Lupa nak bagi tau en cerp tak follow sebab dia busy menaip artikel. Bila en cerp takde maka atok yang dukung Qaisz sebab da tidur kan..terus tuju ke VIVO..makan ciken chpop tapi tak dan amik gambo da ngappp masuk mulut...






Terima kasih ayah mak ngan nina sbb bawak kami jalan2...dan belanja kami...hehehe.....

No comments: