Friday, December 24, 2010

Cuti cuti cuti...lalalalaa

Salam semua...

Sekarang ni aku tengah menunggu masa nak balik jek..sebab hari ni bosh suruh 1/2 day..tapi keje aku lak melambak tadi..makanye aku siapkan keje dululah sebab hari senin ngan selasa aku cuti..

sekarang kerja semua dah siap..pelagi mentenet la kan?..wekeke

sesambil menunggu en cerp amik aku ni, aku dok baca entry aku yang lama2..rasa kelakor pon ada..rasa cam tak matang pon ada..hahaha...yang paling best bila baca pasal Qaisz kat entry lama..tu laa untungnya berblogging ni kan..boleh selak balik kenagan2 lama..

lepas ni kalau aku preggy lagi kan..sudah tentu aku nak update pasal perkembangan baby aku..pestu ambik gambar banyak2 time preggy..hehehe..verangan lebih..bilanya ntah nak preggy pon tak tau..rezeki lom ado kan...hihihi

Maka dengan ini blog akan cuti selama 4 hari..muahaha..lama tuhh...

Selamat Bercuti Semua

No comments: