Thursday, December 2, 2010

Girls Day Out...hahaha

Semalam aku tak keje tauuuu...silalah jeles...aku adalah melepaking bersama Coca Kila kat Jusco Bukit Tinggi...kata J Card day kan...harus amik cuti ko...tapi saje je nk habiskan saki baki cuti yang ada...

Pukul 9 pagi dah kuar ngan en cerp..tapi encerp tak follow kami tau..dia ada hal di tempat lain...before tu kami sarapan dulu untuk mengisi tenaga..yelahh..nak soping ngan ramai2 orang ni ponat tau...sampai pening kepala aku tengok orang ramai2 cm tu..siap ada orang hilang anak...ko dah tau J card day tu yang ko bawak anak buat apa...kan dah susah...hehehe

Alah...aku cuma rembat hadiah bufday en cerp ngan pakaian dalaman...huhuh...belikan en cerp kemeja JohnMaster saja...ada sales berani laa aku beli..cuba kalau takde sale..haha..terbeliak nak ngeluarkan duit ok...

Pestu aku ngan Kila g makan kt Papa John..eh eh...Baju John master..makan pon nak John jugak ke?? hahaha..kebetulan tu weiii..













Syokk woo dapat release tensen cam ni...Kila, tahun depan kite buat lagi ye...seharian kat Jusco..hahaha

3 comments:

SyaNa said...

bestnye yang
eh yang ko da kurus la
comel ko pakai gitu

nuranne said...

salam ziarah

::Budak Degil:: said...

oh tolongla jgn buat entry pasal makan2 ni...kalau x, xmau dah dtg blog...huhu