Thursday, December 30, 2010

Makan2 Di F&F



Yuhuuuu....1st skali nak ucapkan Tahniah kepada pemain Malaysia...kerana kemenangan mereka, kita semua dapat cuti esok...hooorayyyy hooorayyy..

Hari Sabtu malam ahad abang aku yang 1st ajak makan kat F&F..makanan western sume..sedap dan murah ok. Kedainya pon best sangat. Selama ni member2 dok citer kat FB. Aku hengat jauh benar lah F&F ni. Rupanya dekat je ngan umah aku. Ada laa dalam 15 minit cam tu.

Kitorang pilih makan kat tingkat atas. sebab ada cam pondok tu. beshhh!!!. Bolehlah ko makan sambil bersila bagai kan. Qaisz siap baring2 lagi. wekeke

Order kene kat bawah ye...hehe

Ni kat atas...tapi tak duduk kt sini pon..kitorang pilih kat coridor luar tu...open skit..

Qaisz punya..tapi tak habis.sebab ada black paper..
pedas katanya

Ciken Chop...sedap n terbaekk...lamb chop dia pon sedap...
hehehe


Terima kasih kat abang aku sebab belanja kami makan2...murah rezeki aku wei..
sepanjang cuti ada je yg nak belanja..hehee


psssttt...nak g tau nih..aku dapat hadiah dari en suami tersayang...
tu nanti2 aku story k..ada lagi beberapa entry nih..hehee



No comments: