Monday, December 20, 2010

Surprise Untuk Si Dia

Sebenarnya semalam bufday en cerp. Aku suprisekan dia hari Jumaat malam tuh. hehe
Ala..tak de pape pon cuma hadiah yang aku belikan tu kene gak bagi cepat..takut cair...Almaklumler area opis aku takde supermarket yang best..cuma ada 99 jek.

Maka aku belikan kad ucapan dan cekelat sajok..sebelum tu aku dah belikan kemeja tuk en cerp..tapi dah bagi awal2..hahaa...

Masa en cerp tengah leka buat keje artikel aku pon kuarkan cekelat ngan kad ucapan dari handbag aku..huhuhu..mukanya agak cuak dan terkejut..

Sekeping kad ucapan di hari lahirnya...

aku tak tau kenapa aku pilih ada warna pink...aku dah bertukar minat ke??
sbb aku minat merah sebelum ni..hahaha

Ucapan dihari lahir dari isteri dan anak tercinta...
umur kene di rahsiakan..wekeke

Kek bertukar menjadi coklat kegemaran..
sengaja aku pilih almonds sebab aku tau suamiku sukakannya....

Si isteri belum gaji maka ini je yang dapat diberikan sempena hari lahirnya..yang penting ikhlas...nanti dah gaji ayang belanja makan tempat special ok..abang tolong drivekan kereta jek..huuhuhu...

Last sekali, Happy Birthday Sayang...
Luv u so muchhhhhh!!!..
Mmuahhhh....hehhee



1 comment:

Hikayat Ceritera Si K-Net said...

wa....caya la ibu Qais nie! hehehe...romantik gilerr!! kekeke...oit,warna ksukaan aku tu...