Monday, March 15, 2010

Qaisz dapat baju lagi..

Semalam petang tengah dok layan kerenah Qaisz, tetiba ayah, mak & adik ipar datang umah..

Atok Qaisz belikan baju POLO lagi tuk dia..warna kegemaran aku lagi tuuu..MERAH laaa apa lagi..huhuhu..suka aku bila tengok baju tu kaler merah..mak mertua aku da tau yg menantu dia sorang ni suke kaler merah...terima kasih ayah n mak blikan baju Qaisz...

Lagi satu...aku dapat makanan yg di idam2kan...Hari tu masa makan sesama kat VIVO, aku dok rasa en cerp punya ciken chop..mak aihhh, sedap giler laaa...menyesal lak tak amik ciken chop..lepas tu aku citer kat mak mertua pasal ciken chop ni...aku cakap nk suruh en cerp bawak g VIVO blanje ciken chop...hahaha.. tapi, smlm petang ayah ngan mak telah pon membungkuskan aku satu set ciken chop dan pizza...adoiiii..malu aku...mengalahkan orang mengidam lak...sape yang bagi tau ayah ni? huhuhu...pape pun terima kasih banyak2 tuk mak dan ayah...fieza doakan semoga mak dan ayah bertambah murah rezeki, bertambah bahagia dan bertambah sihat disamping anak2 dan cucu....

p/s - jimat duit en cerp sebab tak yah bawak makan kat VIVO..hehehe
habis licin ciken chop tu aku bedal...hahaha...

Bleh pakai baju ni bila jalan2 ngan atok usop n nenek anje....huhuhu

Pizza..syedapppp
Ciken chop terbaikkkkkk.....hehee...nampak simple tapi sedap gilerr...
time kasih mak n ayah...

Bunga2ku kembang di waktu pagi...

wakakaka..apa yg ko merepek ni fieza....hiks..
ahad lepas saje2 snap gambo bunga yg ada kt umah..1st snap rasa cam cun je...tu yg snap 2-3 keping...pagi ni edit skit2..hehehe



Xtvt weekend

Sabtu lepas ada kenduri arwah nenek kat rumah pakcik aku...siang belah perempuan dan malam lak belah lelaki...tapi aku datang siang ngan malam skali..wekeke...

Belah siang aku datang ngan kak sedara aku ngan mak dia skali...sebab en cerp kerja sabtu tu...
datang je terus makan..hahaha...tp kejap je kat sana..Qaisz meragam...asik nangis je...

Belah malam lak aku g ngan en cerp., mak n abah aku, kak sedara ngan suami n mak dia...hehehe..seb baik malam tu Qaisz ok skit...sikittt je laa..dalam kul 10.30 ktorang pon balik....

Hari Ahad plak makcik aku masak ketam masak lemak cili api, sambal belacan..sambal belacan makcik aku mmg terbaekkkk...makcik aku buat banyak tuuu...hehehe...

Aku dapat hadiah dari kakak sedara aku...dapat wallet tauuu...hiks...mekasih kak..mmuahhhh...

Derang balik kul 2.30 kot...sebab nak hantar makcik aku kat Klang Central..nak balik Kota Tinggi..makcik aku duk sana...
Harimau belaan pakcik aku..haha..
Qaisz suka sgt ngan patung harimau ni..pantang jumpa..
mesti dia nak naik atas harimau nih....


Termenung ke cik rimau??

Rajin tul Qaisz korekkan idung dia..hahaha

Nasib baik harimau patung...


Wallet yang kakak sedara aku bagi..mekasih sis...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...