Friday, May 14, 2010

J Card Day





Semalam J Card Day kat Bukit Tinggi..pagi2 aku chat ngan kazen aku tanya kat dia nak pergi ke tak..then dia reply ok jek..aku ngan kazen aku gerak kul 2 smpi kul 4..hehehe..

Semata2 nak rembat cadar AKEMI...

RM57.++ hehe..
dah tak tau nk pilih kaler apa..rambang mata aku..
en cer suka warna itam..aku amik hat ni je laa..hiks


cadar ni 100% cotton tau..bukan tak nak beli yg murah2 tu..tapi masa nk kawen dulu aku ada dua set cadar yang jenis cotton..tahan smpi sekarang tau..5 tahun sudah..hahaha
pestu member2 cakap kalau nk beli cadar kene carik cotton betul..jgn amik campuran nye..sbb tak tahan..betul laa korang cakap tu..hehehe...


tak bleh tahan aku duduk kat tempat cadar2 ni..rege RM30 pon da cantek2..tapi jenama lain laa..oleh kerana aku idamkan AKEMI ni dari dulu..so haruslah aku capai yg ni..hiks..nak je aku amik 2 3 set lagi..hahaha..


pestu nampak bantal peluk..ingat nak rembat jugak..tp takut en cer marah..skali bila citer kt umah en cer tanya kenapa tak beli..adoii..camane nk beli..$$$ ngan cukup..naseb laa bukan lepas gaji..klu lepas gaji mmg penuh tangan aku kiri kanan....hahaha


seronok rupanya soping time J card ni..patot laa ada yg sanggup amik cuti semata2 nk soping kt sana..berbaloi2...lepas ni aku nk kumpul duit..ada J Card Day je kompom aku amik cuti..beli apa yg patot..aku skang giler membeli cadar...

Dah rasmi pon cadar ni malam tadi..best..sejuk jek.. tak panas pon...i likeeee....


time kasih ye farah teman akak pergi Jusco..hiks..

Wednesday, May 12, 2010

Kenduri kawen sedaraku



Hari ni baru hegeh2 nak hapdet..alkisahnye USB tertinggal kat rumah. Nak bawak asik laa terlupa.


Hari Ahad lepas aku, hubby, Qaisz ngan mak abah aku pergi kenduri kawen anak sedara mak aku yang mana aku sendiri pon tak kenal anak beliau..Aku cuma kenal bapaknye jek..Pakcik Razali yang patotnye aku panggil Abang Razali kalau diikutkan pangkat..kehkeh..tapi dah biasa panggil Pakcik sebab dia kerja kat Sekolah rendah kat umah aku tuh...sebagai tukang kebun dan melintaskan budak2 sekolah..dah lama dia kerja kt skolah tu..dari zaman aku darjah satu smpi laa sekarang...lama kan??


Sampai sana ujan lak tuh..udahle parking kat tepi jalan..ingatkan rumahnye dekat ngan jalan raya..haa..hambek kau..ada laah berapa meter nak kene jalan..kedalam nuunn haa...dengan takde payungnye..maka aku pon redah kasi pecah!! eh..apa lak tersasul ni..hiks..



Makan time ujan2 mmg sedap benor kan?? hiks..moh laa tengok gambar yang sempat di snap oleh hubby..


Qaisz akan duduk kat belakang kalau ada orang duduk kat belakang..kalau takde orang dia duduk ngan aku je laa..hikss

Bukan main suke lagi dia nih..


Tuan umah pon mau enterprem gaks..hiks


Ni laa tuan umah..bapak pengantin...


Makcik aku ngan anak dia aka kazen aku laa...


Serantin..apa nama dia aku pon lupa..apa punya sedara laa aku ni kan?? hahaha


Basah dalam hujan..dalam hati ada hujan..merepekssss!!!
hehee


Lepas tu ktorang hantar mak ngan abah aku bali...dan ada lagi kenduri lepas tu...
nexttt entry yoo..huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...