Wednesday, July 7, 2010

Konon2 nak diet laaa plak....

Haih...sekali lagi belog aku bersawang di sana sini..wakak..ok laa kan..dari belog en.cerpelai tu..bukan kata sawang..virus pon leh melekat kt blog dia..larikssssssss...


En cerp bizi memanjang..nak hapdet belog pon ngak ada masa...mana nak siapkan artikel , mana nk siapkan keje opis..mana nk siapkan keje rumah..eh?? apakah!!..hehehe..Lagi2 dah nak puasa ngan raya..maka banyaklah artikel yang kene en cerp siapkan..naseb baiklaa isterimu ni kadang2 memahami..haha,,kadang2 tu..tak bleh blaaa laaa....


Ok2...cam dah nak lari tajuk je plak..


Berat aku ni bagaikan di pampam jek...pestu terhegeh2 laa aku nk diet balek..berat aku senang naik...nak turunnye susah..hiks..aku ada borak ngan kawan opis en cerp..dia kabo pasal diet2 ni la..dan dia bagi tips skit2 kat aku...ni tengah dok terai la ni..kang kalau berjaya aku tulis tips2 tu kat sini ek..cam semalam tanpa ku sedar , aku tak jamah nasi pon satu hari..dan hari ni akan ku cuba lagi..hehe..harap2 misi aku berjaya laa..tak mo laa kang en cerp cakap aku ni berjaya buat dua minggu jek..cam jadi trademark aku je bila nk diet ni..sure en cerp cakap cm tu..wakkaa..dia bengang kot...sbb bini dia ni berjaya diet 2 minggu je..takpe2..kali ni aku cuba buat slow2 ek..haha

ok..tu jek nk citer..tiba2 mati ayat..tak tau nk taip apa..

next entry nak story pasal Qaisz lak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...