Monday, January 10, 2011

Hadiah dari En Suami (Menunjuk Lagi??)

Haihh...hari ni entry aku entry menunjuk sasajo ye...sila jangan jeles..Eh!

Yo laahh..tadi dok nunjuk2 baju anak eh. Sekarang ni nak nunjuk baju omak eh lah pulak. Esok2 tak tau nak nunjuk apa lak..hehe

Aku buat blog ni memang nak nunjuk2 ngan tayang2 kat korang. Yang suka tu ok la..yang tak suka tu takpe laaa..seperti biasa "Ada Aku Kesah??"..

Ni haa..hari tu kan aku cakap yang aku ni dapat hadiah dari en suami. Tapi lupa pulak nak tayang kat sini. Malam tadi baru teringat nak snap snap hadiah itu.

Dapat ni...taraaaa....Kebaya beb..huhu...dah lama nak beli tapi bila tengok harganye, alahai..tak pe laa...simpan dalam hati jekk..

Satu hari tu en suami cakap kalau dia nak hadiahkan baju, saya nak kebaya atau kurung. Maka lajuuu je menjawab "Kebaya!!" . Walaupon sedar diri yang badan aku ni ala2 tong drum kan. Tapi disebabkan baju ni lah aku tengah gile diet..bukan tak muat ok.. Muat tau. Tapi nak bagi nampak cun haruslah aku kecikkan skit badan ni. bagi mantop!!

Dan tak sangka pulak esoknye en suami terus heret ke Giant tuk beli baju kebaya yang aku idam2kan..chewahhh!!!

Close up. Ada nampak itu size?? XL ok!!! hahaha..mana tau dengan aku berdiet ni tetiba size tu bertukar menjadi L ke..hahahaa..verangan je....

Yang ni kainnya..Kain pario ek orang panggil. Pestime aku pakai kain pario2 cam ni.
Harus ikat dengan kuat ye. Kalau tak mau terlondeh..wekeke

Terima kasih lah en sumi. Eh, sumi lak. Terima kasih ye en suami sebab belikan baju idaman ni.Aummm.. i likeeee...

Ok. Habis sudah entry menunjuk2. Nanti kalau ada lagi benda yang nak ditunjuk, aku buatkan entrynye lagi ekkk...kahkahkah

wah...ayat tuk entry kali ni cam poyo je kan...Ah!!!.. lantak laaa..blog ni aku yang punya..so, aku punya suka laa nak ayat camane kan.. jiwang ke poyo ke.. blablablabla...Uweeeekkkkkkkkkkkkkkk (sambil jelir2 lidah cam budak2 tuuuu)

4 comments:

Mamamia said...

transparent lg....seksi nyah..!

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

uitt...haruslah pakai bersama inner...takkan ku nk pki gitu jekk...huhu

SyaNa said...

aku xberani pakai kebaya
huwaaaa

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

syana - yang..ko bleh pakai yang..try laaa..
sbb tu aku diet tak hengat ni..wekeke