Tuesday, February 25, 2014

Facebook kene blocked...blog pon kene blocked jugak..

Hmmm ape pon tak boleh la jawabnye kannnnn...

Bertahun2 ku keje sini baru tahun inikah mau diblock? ooo alahaiiii...

Wa takde hal punya lah..kekeke


Banyak mau ku update disini tapi apakan daya masa terhad..chewah!!!

okeylah cam biasa ler kan ku dah tak tau nk bebel apa lagi.

kang kalau ku bebel banyak yang merapu.. ikan kerapu masak 3 rasa sedap jugak kan..hmmm



Sesungguhnye ku rindukan blog kuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!

Aku kangennn sama kamuuu...hahahah

okeylah..dari tadi terokey2 tapi tak sudah jugak ye..ha kali ni betul2 okey yer..

kita jumpa di hari dan masa bila mana ku rasa nak update blog..hahaa..agak2 klu ku tak rasa nak update maka tak payah ler update kerana kesudahannye agak mengecewakan.
contohnye seperti entry ini yang ntah pape ntah.

okehhh (sekali lagi)   daaaaaa.....tataaa....babaiii....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...